Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Thursday, April 28, 2011

Kata-Kata Cinta

bagi aku lah kan. cinta tuh bukan suatu yg pahit kalau kite mengenali sedalam2nye. bagi aku cinta tuh satu pengalaman yg indah.

cinta tuh mcm musim. musim sentiase berubah2. ade musim bunga , tengkujuh , kemarau dan luruh. salji? kat malaysia mane ade salji der. lu nie wa tangan jap g. hahaha. dalam romantik ade keganasan. sengal en aku? ok teruskan. maksud cinta macam musim yg sentiase berubah bukan nye aku bermaksud sentiase tukar2 pasangan. tu bukan cinta dah tuh. maksud aku mcm nie , saat musim bunge bile bermulanye percintaan. pertemuaan dan perkenalan semuanye indah , manis dirasa saat bersama.

bile tengkujuh pulak melande dalam percintaan. pergaduhan , salah faham , cemburu dan marah berlaku , tapi anggap lah tu semua cubaan dalam perhubungan. and kemarau pulak berlaku bile persefahaman hilang. kemarau tidak semestinye akan membawa kepada perpisahan meskipun hubungan dalam keretakan.

luruh pulak satu yg perit dalam kehidupan seseorang bercinta. termasuk lah aku pon. tak terkecuali. igt aku nie pokok pisang ke tak ade perasaan? hee. sbb ape aku cakap perit? sbb luruh nie bukan lah ape yg dipinta dan diharapkan , gundah dekat hati diri sendiri jer rase dan kesakitan cinta sesungguhnye tidak dapat diungkap dgn kate2.

SEKIAN~

0 kritikan:

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates