Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Saturday, August 21, 2010

new life to begin with..go Zhafri u can do it!!(love at the 1st sight)

ehem2.. selamat pagi sume.. sekarang jam dah menunjukan waktu pukul 2.30 pagi.. and aku heran hari2 aku tido lambat.. tak tau kenape.. but tak ape.. waktu yang ade tu aku gunekan dengan sewajar nye iaitu blaja photoshop!! hahaha..

actually aku ade interesting story yg aku nak citer dekat korg.. menarik die sampai tertarik.. hahaha.. ok tadi untuk mempraktikkan ape yang aku belajar dengan uncle youtube pasal photoshop aku g lah carik gambar kawan2 untuk dijadikan mangse aku.. so aku dah edit2.. then aku tringat dekat 2 org mmbr aku nie.. diorg tgh hangat bercinte.. so aku fikir nak carik gambar diorg laa.. so dah dapat.. then aku edit2 nie lah hasil die.. hasil tak brape nak gempak bagi beginner macam aku nie yang baru nak jinak2 dalam photoshop..


gambar nie aku edit lighting.. aku edit backgorund.. aku edit segale2nye ah.. kalau tak saket mate memandang sebab terang sangat.. so gelap2 kan siket terang2 kan siket.. hahaha.. ape ayat aku pakai nie?? so at last nie laa hasilnye.. btw, nampak ayat tuh?? hehehe.. dari otak saye yg bergelige nie..


ok itu bukan lah interesting story yg aku nak citer dekat korg2 sume.. yg nie baru interesting.. korg tau tak aku dah fall in love again?? yah~ mule2 aku tak percaye cinta pandang pertame.. serious shit aku cakap bende tuh ngarut.. tapi bile kene kat batang hidung sendiri mak aih.. hebatnye rase cinta pandang pertame nie.. ok tadi aku cakap aku carik gambar kat atas nie.. and aku tak pergi carik dekat profile mmbr aku yg lelaki nie.. yg lelaki nie lagi aku kenal lame dari yang pompuan.. so secare tak sengaje aku carik dekat profile si perempuan nie.. carik2 sebelum aku dapat jumpe gambar tuh aku ternampak satu gambar nie.. wah!! cantik betol die.. ayu jer tgk.. sejuk mate memandang.. and suddenly ade satu perasaan yang selame nie tak penah datang dalam diri aku.. perasaan yang sukar digambarkan oleh kate2 bile aku tgk muke die yg cantik , sopan , innocent , suci , lemah lembut , berseri dan macam2 lagi lah.. serious laaa.. tak ade mase de aku nak jiwang2 tgh2 pagi bute nie.. ok2.. for your info,aku skrg kan tgh dalam misi mencari awek.. so awek2 yg lain aku sembang2 borak2 tak ade pon aku rase perasaan macam nie.. tapi bile tgk gambar die jer rase lain macam tuh ade dalam diri aku.. tak macam dengan awek2 yg lain sedangkan aku tak pernah pon chat ke anta msg dalam facebook ke dekat perempuan nie.. tapi kenape perasaan tu boleh timbul?? entah laa.. maybe aku jer kot yg over.. 1st love konon.. hahaha..

tapi tu lah.. aku tak tau nak katogeri kan perasaan aku nie perasaan ape.. tapi yang pasti aku nak dapatkan die.. aku senang melihat wajahnye.. and dari cerite kawan aku nie mmg die seorang yang lemah lembut , senang dibuli dan selalu dipermainkan.. wtf~ ade org sanggup buat macam tu dekat gadis yang secantik dan sebaik itu?? aku pon tak tau la.. diorg nie bute ke ape.. tapi betol.. kalau korg pandang wajah die pon korg tgk sejukkkkkkkkkkkk jer.. ape2 pon aku mesti dapatkan die!!mungkin kah ini telah ditakdirkan.. yela kalau aku carik gambar dekat profile mmbr laki aku tuh sure tak akan jumpe gadis ayu nie.. or maybe ini hanye satu kebetulan dan mainan perasaan?? entahlah.. ouh lupe nak bagitau korg.. die tu kakak kawan perempuan aku.. hahaha!! so tak salah kan?? =p

0 kritikan:

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates