Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Monday, August 23, 2010

lelaki (tribute to Sara)

memandangkan aku tak tido.. and tambah plak bosan yang teramat.. so aku update laa blog.. *wink2* tak ade topik sebenarnye.. tapi tetibe plak ade topik yang nak dicoretkan.. *drumrolls*
tadi mase aku tgh fikir aku nak edit gambar sape pas nie then aku terbace status *erk* aku nak panggil ape ea?? nak kate mmbr jarang2 tegur.. nak kate bukan mmbr die ade dalam friendlist aku.. hahaha.. tak ape lah.. aku kan suke berkawan.. so ape ade hal.. mmbr aku nie name nye sara.. yah~ die pompuan.. mane ade sara name laki.. *gah!!* laki transform perempuan maybe.. hahaha.. *dush2!!* ok back to main topic.. die post kate die sedih sebab bf die tuduh die menipu.. damn man.. pasangan mane yg tak sedih bile kite kene tuduh bende yg bukan2.. kan kan kan?? aku pon sedih kot kalau tetibe jer awek aku cakap aku penipu.. *sob2* tapi2 tak ade ah sampai nak nanges2 habes banjir bilik kan.. cume sentap siket jer laaa and for sure si sara ni tersentap.. then aku tanye laa kenape.. abes2 die citer2 sume masok lah citer yg balak die nie susah nak caye kan die.. suke kongkong die.. *bukan gongong ea* then balak die nie jeles tak bertempat.. and die RIMAS.. yes.. bile keluar perkataan dari mulut seorang wanita bahawe die RIMAS u are in trouble brother.. silap2 kene pecah.. *erk..ape bahase nie??* maksud aku putus or break laa.. break kan = pecah.. so kene pecah laa.. hahaha!! *bodohkan??* and bile aku dapat tangkap jer bullet die tuh *RIMAS* aku tau dah.. mmg tak lame mamat tuh.. and then aku tanye..

"U sanggup ke lepaskan die??"

and korg nak tau jawapan die ape?? ntah la.. *sigh~* aku dah agak dah.. bile2 jer boleh kiok nie.. hahaha.. tapi tak ade lah aku nak amek kesempatan kan.. p bakar2 lagi die mcm mane most of bastards guys will do.. *horahhh2!!* aku yakin kan die sume he will be ok if she advice him and slow talk with him.. and her answer?? SUDAH!! wtf~ eh come on laa stupid fella.. ur chick is hot.. pretty.. beautiful.. and she love u.. what else u want?? can u just listen to her?? *duhhh~* stupid fella.. kalau laa aku dapat awek tiptop lawa cun macam tuh.. wa jage baik bhai.. bukan everything tapi anything aku sanggup buat.. tapi biar yang masok akal ah.. kang die soh aku berenang dari pantai batu buruk g pulau redang tak kan aku nak buat kot.. *har har har!!* oh ya.. lupe.. die minah ganu.. cantik.. baik.. friendly.. tapi tu lah.. awek org.. sayangkan?? bile awek yg begitu baik.. ade rupe.. tapi jadi hak milik lelaki yg tak gune.. mane laa tak ramai pompuan jadi lesbo skrg.. *haishhh~*

bercakap pasal pompuan cantik , baik dan ade rupe nie jadi hak milik lelaki yg tak gune dan tak reti menghargai nie terfikir plak aku dekat die.. ye die.. gadis yg aku nak ngorat tapi tak jadi tuh and tak ade confident tuh.. die dah ade balak rupenye.. and menurut kate adeq die balak die nie jahanam.. *hahaha!!* serious.. adeq die sendiri bagi tau aku.. haa tu pon salah satu contoh gak pompuan ade rupe milik laki tak gune.. entah lah.. aku pon tak tau nak cakap ape dah.. biar mase menentukan nye..

tetibe jer aku teringat kan kutbah terakhir Rasulullah.. khutbah tuh berbunyi macam nie..


layanilah wanita-wanita kamu dengan baik dan berlemah lembutlah terhadap mereka kerana sesungguhnya mereka adalah teman dan pembantu kamu yang setia

so kepade lelaki2 luar sane yg tak bergune dekat awek2 nye.. sile2 lah bace nie ye.. bawak2 laa berfikiran rasional.. kalau tak aku tambat ko dekat Tenage Nasional..





sahur sahur sahur time!! kat bawah nie aku ade edit pic die.. yela.. tgh bosan2.. die plak dah off.. aku kan hantu photoshop.. so paham2 laa ye.. hehehe..


5 kritikan:

ladysara said...

nice story..huhuhu..but i terkejut gile bile bace blog u ni..but its ok..thanz so much u.. ;)

z h a f said...

wah.. pengintip.. hahaha!! saje jer nak jadikan cerite.. =)

ladysara said...

skodeng je skit2..hehehe..xkisah pn..tp bt i terharu je..huhuhu

z h a f said...

hahaha.. singgah lagi.. adesss.. segan2..

ladysara said...

i akn singgah slalu...kihkihkih ;p

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates