Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Tuesday, August 10, 2010

KL here i come!!yeeeeeehhaaaa!!

tgh sebok aku online..my lovely mom datang..

along..ko punye driving class bile??ibu nak balik KL nie..


bwahahaha..dengan sepantas kilat aku jawab minggu depan..hahahaha..nak balik KL punye pasal..ouh how i miss KL..hehehe..balik KL aku nak lepak 24/7..menghabiskan mase bersame kawan2 yang amat kurindui..pegi memekak main dota kat cc..dah nak dekat 2 bulan aku tak memekak kat cc tu..agak2 budak2 kat cc tuh dah kempunan dengar suare aku terpekik terlolong..hehehehe..pastu aku nak makan oblong ganja..eh!puase dah..*sigh~ kompem tak bukak nye oblong ganja tuh..tapi tak ape..usha tangge kejayaan..haaa sape2 yang simpan dendam dekat aku tuh nak cekik2 aku boleh ah jumpe aku..hahahaha!!jumpe anda di saneeeeeeeeeeeeeeee!!

3 kritikan:

I n n z said...

mak ko tak boleh drive ke ?

z h a f said...

erk..boleh laa..kenape plak tak boleh??ko igt die nak kasi aku drive dari Terengganu sampai KL??harapan tinggal kenangan lah..lesen tak ade..hahahaha..

dear aifa said...

mar ! alahai !

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates