Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Saturday, August 21, 2010

ketakutan yang amat sangat

ok pagi tadi aku ade citer pasal cinta padang pertame aku kan .. semalaman aku fikir pasal nie korg tau tak?? aku fikir ape?? aku sekarang dalam dilema.. tgk belum buat hubungan aku dah fikir macam2 kan?? hahaha.. typical me.. tapi ape yang aku fikirkan nie untuk aku dan die jugak..

actually aku takot.. 2 bende jer aku takot dan terbayang2 dalam fikiran aku.. 1st aku takot yang aku tak boleh nak bahagie kan die.. yelah.. die selalu dipermainkan.. so aku takot kali nie luke die lagi dalam.. aku takot aku tak boleh jadi yang terbaik untuk die.. and aku takot aku tak boleh sentiase berade di sisi die.. yelah die tu menurut kate adiknye senang dibuli.. yela budak baik kan.. senang ah kene buli sume.. so aku takot aku tak boleh ade di sisi die.. lagi2 kalau aku sambung belajar..

2nd plak aku takot sangat2.. aku takot yg past jadi present.. korg paham tak istilah aku nie?? aku main buat istilah sendiri jer.. ok bagi yg tak paham.. aku takot perkare lame berulang lagi.. yah~ bagi sape yang mengenali aku sejak bangku sekolah lagi diorg tadi kalau aku betol2 sayang aku sayang org tu macam mane.. i'll not do anything for her but i'll do everything.. and aku takot aku tak dihargai.. macam yg lepas2.. and aku jugak takot org yg 3 akan hadir dalam hidup die nnt.. and aku takot bile dah dapat die aku akan kehilangan die.. and senang citer aku takot bende yg same berlaku dekat aku dulu jadi lagi sekali.. aku dah tak sanggup dah dilukai.. aku dah tak sanggup dah cume aku jer yg bertepuk sebelah tangan dan memberi 100% dalam hubungan tapi bagi pihak disebalah sane hanyelah sekadar mengisi kekosongan.. aku tak nak bende tu jadi..

ouh God Almighty.. please help ur humble servant.. i'm begging u to give me a clue about what is happening.. is she the one u sent to me to be my soul mate or it just the feelings of mine that make this happened.. i'm confuse.. please help me oh God.. i'm suffer enough because of love.. i don't want to suffer anymore.. please give me a clue about this.. (~~)

2 kritikan:

I n n z said...

istikharah der .

onniehand said...

pakcik kne byk bdoa n alwys yakin,,,cm dak kcik ni gak,,,hbgn sllu cm ngek,,,but kne ykin n byk doa,,plus pcye

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates