Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Sunday, August 22, 2010

harapan

mengikut kisah yg aku tulis sebelum nie aku rase harapan aku tu just angan2 jer.. entah la.. aku pon tak tau kenape.. aku rase tak confident jer.. huhuhuhu.. nak mengharapkan adeq die.. sian lak.. adeq die pon got something to do with her life kan.. xkan laa nak semak2 kan kpale otak die nak ejas kan aku ngn akak die.. hahaha.. cam bodo jer aku nie.. gentle laa siket.. g add kat facebook pastu mule kan operasi.. cakap cam gempak kan?? tapi sebenarnye aku tak berani.. banyak bende yg bermain dalam kepale otak aku nie.. kalau korg operate bawak keluar otak aku nie macam2 ade.. haishhh.. kekusutan melande diri aku nie.. hadoooii.. nak dikatekan semenjak aku tau profile facebook die.. selalu aku singgah tgk2 wall die nak tau perkembangan die.. ape update die untuk hari nie.. die sekarang tgh ade masalah ke ape.. tapi tu laa.. sekadar mampu melihat je kan?? huhuhu.. tiap kali abes jer edit gambar atau facebook aku stop keluarkan notification aku singgah facebook die.. siap buat bookmark wa cakap lu.. bwahaha!! mane laa tau kan.. kot2 terlupe ke ape ker.. itu laa keje aku.. aku terase amat bodoh.. yelah.. dah tau facebook die.. ade butang add dekat atas tuh.. add jer laa.. actually aku tak boleh add org.. dah 3 hari.. sebab kene ban.. approve request banyak sangat.. yela.. friends aku dari 1,948 lepas approve2 jadi 2,030.. mane tak kene ban.. cakap missuse behavior laa ape laa.. hahaha.. terbaek tak?? terbaek ape?? terbaek tak aku tipu diri sendiri.. even kalau tak kene block pon mmg aku tak akan add die.. adehhh.. ape perlu aku buat ea?? emmm..

0 kritikan:

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates