Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Friday, July 2, 2010

Sad Love Story

tgh aku belek2 phone aku..delete2 sms yg bertimbun dalam inbox..*sigh~ aku terjumpe satu sms nie..yg datangnye dari Tyra *my-ex~ yg skrg nie tgh membenci diriku..hahahhaa..sms yg die bagi tuh mmg menyayat hati..dats why aku simpan..jenis aku nie suke simpan sms2 yg bermakne..so korg2 kat luar sane pon sure ade kan..?so sms nie berbunyi cam nie :-

teddy..*korg gelak aku sekeh~ i harap u akan jadi lelaki yg mcm dalam citer nie and u doakan i so i tak akan jadi mcm pompuan tu ok..?

ade sorg gadis bute nie..semua org bencikan die..except bf die..*bf mane tak sayang awek bhai??then gadis tuh selalu cakap dekat bf die "saya akan mengahwini awak kalau saye dapat melihat awak"..one day ade org dermakan mate untuk gadis tu..bile die melihat bf die , die tekejut yg bf die pon bute jugak..then bf die tanye die "sudikah awak berkhawin dgn saya skrg??"..gadis tuh reject die..then bf die senyum and pergi sambil cakap "TOLONG JAGA BAIK2 MATA SAYA"

i hope u will do anything for me teddy..and i love u so much..!!


tapi tu semua tinggal kenangan..and bile bace balik msg nie rase cam nak nanges pon ade sbb citer ni sedih sangat..ape..?korg igt laki tak leh nanges..?*cettt~

1 kritikan:

Edy Ramanov said...

laki ke pompuan ker, tetap akan menangis. manusia tu tak sempurna bro
Esok Interview Kerja @ MPH Bookstores

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates