Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Friday, July 30, 2010

kehendak??teringin??mengidam??mane satu nie??

selepas McFlurry sekarang GCB..aduhhh..!!alangkah bahagie aku berade dekat KL..mane2 ade McD..kat KT nie adehhh..nak kene keluar jaoh siket baru nak jumpe McD..tu pon satu jer McD yang bukak 24H..*duhhh~ haishhh..actuallly bukan ape pon..aku just nak rase jer GCB tuh macam mane..*hehehehe~ tak ade ah sampai mengidam..TAPI..!!McFlurry itu semestinye aku mengidam yang teramat lah sangat..*droooooooling~ mesti dapat kan malam nie jugak..biar lah pegi sorg2 pon aku tak kisah..GCB + McFlurry Strawberry..*hoooraahhh2!! macam biase lah..jadi pemandu haram lagi aku malam nie..kali nie aku tak nak ekot jalan Kenangan Manis..ekot jalan lain..bwahahaha..!!malam minggu bai hari nie kat KT..jgn main giler ko..

3 kritikan:

she said...

gcb marvellouss!

z h a f said...

she :: wah..nie lagi menambahkan keidaman i dekat GCB..

*p/s : abaikan bahase yang digunekan..hahahaha..

Aliff said...

tak abes2 la kau ni dol

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates