Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Thursday, July 1, 2010

The Harsh Little Landlord!!

hahahahaha..!!*gelak tak igt dunia!! video nie super klakar..and superb pencarutan banyak *ape bahase tu?? hahaha..korg tgk ah sendiri..aku cakap kang tak jadi plak video tuh..hahahaha..*saket perot gelak dari tadi!! FYI aku dah ulang2 video nie dari pkol 1.30 tadi and skrg pkol 3.44..ahahaha..cam haram..



3 kritikan:

Anonymous said...

ya allah..apa ni mencarut2 ni.. berdosa la...mana keimanan ko ni? astaghfirullah... budak kecik dah mencarut..rusak, rusak!

z h a f said...

erk..cik ainon..budak kecik tuh yg mencarut ke or aku yg mencarut..?entah ape2 laa..

Aliff said...

wohohoho.. klaka!!!

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates