Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Tuesday, July 6, 2010

Cover!!

1st of all..lets give some big applause to me..*applause!!hahahaha..akhirnye siap jugak cover *karaoke~ aku nih..yelah nak buat cam ner..nak cover ngn band tak boleh..aku kat ganu diorg dekat KL..haishhh..biler aku dengar balik recording yg aku buat nie *sigh~ suare aku tanpa mic amatlah kelakar..bwahahaha..!!sebab tak ade echo..and part last *wink2!! terkucil sedikit..hahahaha..so harap2 telinge korg berdarah tak pun bernanah dengar..





ok lepas nie lagu bad romance plak..bwahahahah..hilang akal dah aku nie..

2 kritikan:

MiszNoRuL said...

apa agaknyer lelaki nyanyi lagu bad romance? muahahaha....

z h a f said...

hahaha..for sure jadi cam sumbang mambang..

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates