Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Tuesday, June 8, 2010

Sad + Mad = FU Israel..!!

grrrrrrrrr..!!huh..marah ade..geram ade..sedih ade..kesian tgk penderitaan penduduk Palestine..dah berape dekad dah hidup diorg merane..pembunuhan sane sini..yg muncul dekat tv pon dah belambak2 nie lagi lah yg tak diketahui..semalam aku baruterbace artikel..dekat Palestine JANIN pon diorg tembak..Masyaallah..Ya Allah..kenape kau tak menurun kan burung2 ababil seperti mane aku turun kan mereka satu ketika dulu ya Allah..tolong lah hamba2 mu itu..emmmm..dari dulu sampai sekarang aku masih tak faham..aku tak faham agenda yg Israel bawak sampai sekarang..dan ape yang sebenarnye diorg nak..?heh..!!and skrg nie DUNIA hanya melihat pertumpahan darah..dan xnak melawan..sebab ape..?sebab diorg ade sokongan dari USA..?emmm..Allah sentiasa bersama umat2nya..ape yang perlu ditakotkan..?tak kan nak tunggu sampai NWO ambil ahli dunia baru nak buat tindakan..itu time tindakan semua tuh diorg jer boleh buat..wahai umat Islam serta warga dunia..bukak mate please..!!!




Saya Ammar Zhafri Bin Azmi dengan ini menggunakan gambar seperti di bawah sebagai tanda membantah terhadapa tindakan kejam rejim Israel Laknatullah..

0 kritikan:

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates