Chit-Chat

huhuhu..kotak nie disediakan utk kemudahan anda semua..nak sembang ka apa ka ekot suka ati angpa laaa..janji happy..muahahahaha..gune kan ia dgn seadanya..ahaks..
ShoutMix chat widget

Blog Archive

Thursday, October 8, 2009

T_T

emm..emmm..emmm..mengapa cinta ku selalu didusta..aiyoooo..fening pale aku..emm..citer die cam nie..aku ade kapel ngn chinese gurl nie..nak kete cun tip top meletop tu tak de laa..tp kire lawa gak laa..tu aku tak kisah lagi..tp yg aku tak paham..knpe perempuan selalu kasi kate2 manis tp kate2 tu tak tau nak percaye ke tak..aku pwon tak tau kat mane salah aku sebab die tak penah nak kasi tau..emmm...entah laa..kang kalo aku memainkan perasaan org kang aku lak kene..tp kenape aku perlu senang kan hati org lain sedangkan hati aku nie haishhh..tak tau nak cakap..skrg die kapel ngn member baik aku..hari2 aku tengok die..kalau aku nak cakap tak jeles tipu ar..tp..tp..tp..tp..tp..nak buat cam ner..tak kan aku nak gado2 ngn member baik aku..biar laa die bahagie dengan hidup die..tapi kali nie aku dah serik dah..malas nak pikir pasal pompuan..cinte tu sume tipu belake..emmmm...sekian..

0 kritikan:

About Me

My photo
ehem2..blog aku umpama diari ku..tempat ku menulis dan meluahkan ape yg aku rase..i write what i want to write..sharing tuh siket2 ah..hahahaha..tapi kalau tak suke jgn nak comment pakai perkataan2 yg tak bertamadun dan sbgnye..just close the tab and pooofff!! go..ok..? (^^,)*V

Followers

WishList!!

1 :: Handphone baru Sony Satio

2 :: Lappy Baru Sony Vaio

3 :: DSLR

4 :: Desktop baru (buat main game)

5 :: Seluar Jeans (yg amat banyak sebab aku ade 2 jer)

6 :: Kasot Everlast/Supra

7 :: New White Guitar (acah2 suci kalo putih :D )

Template by: Free Blog Templates